23 januari.

börjar morgonen med sjukdomar hit och dit, vilket innebar att jag fick jobba över, klagar absolut inte över de. Jobbar över lite imon också. härligt tycker jag. Mår bra av mitt jobb, att jobba med människor är faktist nåt jag uppskattar nåt så erormt, stora som små. Återgå till dagen så har jag tvättat minst 3 maskiner , ( tvättmaskin , torktumlare ) är nog mitt bästa köp, det är mitt bästa köp helt klart. vad tid man sparar och just att man kan tvätta när som. Lagat mat i mängder så jag har åtminstone ett par dar framöver, skönt att inte ha matlagning och tänk på i åtminstone ett par dar, med tanke på att jobb och träning tar en del tid. Så vill man jue hinna koppla av lite innan läggdags, har känt nu ett tag att det mina daga består av  att äta, sova och jobba. så det är skönt nu att komma igång med träningen, även att det känns tufft innan man kommer till skott. men sen efter är det så härlig känsla så för mig idag vart det lite löpträning. 

jag har pratat länge om tatuering på revbena och nu har jag bestämt mig för text och allt. så på fredag åker jag in för att visa upp den och eventuellt boka tid
" fight and push harder for what you believe in, you´d be surprised. you are much stronger than you think "

det stämmer så bra, man ska kämpa och trycka hårdare för vad man tror, man är starkare än vad man tror i alla lägen, och varje gång jag tvekar det minsta så tänker jag på pappa som gått igenom så mycket och bla, överlevde streptokockern. 

Nu är det läggdags och jag känner att jag deckar när som. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0