22 januari

när jag skrev sist skulle jag jue tala om hur träningen gick eftersom jag skulle börja med de, lr snarare gå in för det mer regelbundet för det är jue liksom inte så att jag aldrig tränat förut. Men jag kör ofta på mitt löpband och olika pass aktiviteter. så blev jag förkyld och hängig utav de så där sprack den starten. men nu så har jag börjat komma igång lite efter att känns sig bättre under helgen så 2 gympass har jag faktist hunnit med, jag som aldrig brukar köra gym. Men det va helt underbart skönt, redan nu känner jag träningsvärk på de muskler man har haft vilande ett tag, så kan medela er att det va ett helvete att ta av sig byxerna nu ikväll , ligger nu i sängen med tända ljus i sovrummet med hopp om att kunna gå imon. Härligt att ändå ha den känslan, man känner att man lever kan jag lova :) 

nu ska jag strax sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0