16 januari 2012.

Oj jag minns knappt sist jag skrev nåt här. i sommras antar jag lite inlägg då och då, inte så där regelbundet men det kunde hända ibland, kände ingen ork heller eftersom jag inte hade så mycket att skriva om. det är mycket som händer här för min del just nu så igentligen finns det nog flera a4 om mitt liv. men inget jag vill ta här känner jag. Tänkte skaffa mig en lite annan blogg och byta blogg överhuvudtaget, men jag lägger ner det projektet eftersom jag inte fattar mig på devote som jag nu tänkt byta till, lr jag fattar mig inte på denna bloggen heller så mycket om jag ska vara ärlig , men min design här får funka och på devotes hemsida fattar jag inte ett skit, så jag orkar inte lägg ner mer enegrgi på de. 

Men har iaf sagt länge nu att jag ska börja med träningen på allvar skjutit upp de osv. så nu får det vara nog har träningmaskiner hemma och bara dålig ursäkt att inte använda dom, dom står för tillfället och samlar på sig massa damm, inte okej! så nu från och med imon så kommer det bli ändring på torpet och även kosten. ni kan förlja mig här om hur det går. just nu skriver jag inte så mycket mer, återkommer imon igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0