5/6- 11

nu är vi hemma från skärgården, och vi har haft det supermysigt. solat, badat, grillat , trevligt sällskap och fått lite färg. :) Mums. Kommer leva länge på detta, precis vad jag behövde.. Imon åker vi och hälsar på pappa också. Det ska bli härligt att få träffa han igen! Sen på kvällen åker vi hemmåt igen. Skönt att ha en dag ledigt hemma innan jag börjar jobba. då får vi hoppas på fint väder så man kan få ännu mer färg.

Detta blir inte alls lång inlägg, trött efter en dag i solen. så tänkte faktist krya ner i sängen . Natti


Kommentarer
Postat av: Elina

Saknar dig mum! Saknar redan min boya också... ;P Han åker snart iväg på praktik, o ev. ses vi inte förrän om fyra månader... Kommer sakna ihjäl mig efter folk jag älskar i sommar känns det som. Vi kan väl försöka råda lite bot på saknaden efter dig iaf? ;P (; Puss, söta vännen!

2011-06-16 @ 12:06:27
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0