14 februari 2011

det är grymt länge sen jag skrev nåt här, sista va väl förra året någon gång.. men jag kan säga att allt är inte som innan och jag mår så mycket bättre kan jag säga.. och vad som hänt är absolut för mycket.. både bra och dåligt som jag inte orkar ta här..

som sagt ett år senare så har jag landat och allt har lugnat ner sig, och orken finns till att börja blogga lite igen..

för er som inte vet , så bor jag iaf nu mera i tranås med min tranås boy. som är helt underbar på många sätt.. mycket han som får mig på fötter... efter en lång dags arbete i 11,5 tim. kommer jag hem till en lägenhet upptänt av ljus, blommor på bordet och ett hjärta i silver.. Det bästa uppskattande man kan få, och som jag för första gången fått och för första gången jag faktist känner mig lycklig..

jag kan säga att jag också ändrats lite som person, att min syn på de mesta är annorlundare nu, tillvaron är annorlunda.. men på bara bra sätt..

Jag går fortfarande vikarie och hoppar runt lite överallt. de tar på krafterna kan jag lova. och eftersom telefonen kan ringa mån-söndag. så känner jag mig inte helt ledig även att jag inte har nåt bokat innan jag lägger mig om kvällarna. för telefonen kan ringa när som. och det gör mig absolut inget heller. . jag vill jobba, jag tycker om mitt jobb... men jag är människa som alla andra och behöver också ledighet. och ledighet känner jag ändå inte av här hemma med alla hemmasysslor som ingår i vardagen.. visst har jag en härlig pojk som hjälper till rätt bra men ändå.. jag åker till thailand på söndag alltså den 20 februari och inte föräns då kommer jag känna mig helt ledig. då jag faktist kan koppla bort allt vad telefon innebär.. en månad ledighet och det är jag faktist värd..

jag håller på att söka sommarjobb tills ja kommer tillbaka.. hoppas verkligen de går vägen så jag får in en ny fot. på ett helt nytt ställe.. det skulle va underbart.. vi får se vad som händer, innan dess händer mycket..

jag tycker väl på så sätt att man kan visa sin kärlek till folk vilket dag som helst vilket datum som helst.. men lite extra har jag gjort för mig och killen ikväll, bubbelbadkar, och en cider och massa mys. helt okej måndag..

men nu är det faktist dags att krya ner till sängen , ny arbetsdag imon! Natti.



Kommentarer
Postat av: Elina

Puss!

2011-03-03 @ 20:19:51
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0