måndag 24/5

Det är måndag återigen! Och helgen var toppen! I fredags fira vi sofie lite med att gå ut och bowla och äta och det blev lite dricka för min del med, och i lörsdags åkte jag till sofie och dom och grilla som var i sommen, där blev det hela kvällen, med snack och kubb, skoj! Sen när jag kom därifrån vid 11 blev det att köra på lite folk och tjäna lite pengar, sen åkte jag hem och somna ganska snabbt! I söndags, precis drukit upp mitt kaffe vid 11 tiden, ringder berget och hör om jag kan komma in och jobba vid 12, JA TACK! STOR:OB vilket innebär det dubbla lön, och det gillas skarpt. så då jobba jag till nio. Kom hem och va ganska trött, och som sagt så gick jag till säng vid ungefär 12, för jag var ganska så säker på att telefon skulle ringa och det gjorde den också, så det va bara åka iväg att jobba, fick morgondagen med! Det gillas skarpt :) Så det lönen blir nog bra minnsan plus skatt och annat skoj den månad, och även då börjar sommarjobbet ! Härligt härligt.
Blev att handla lite mat sådär innan jag åkte hem och nu blir de sista av kvällen att tillbringa i soffan innan läggdags.

/N

Kommentarer
Postat av: Danni

Hm... känns ju inte så kul att du säger att du inte har råd att träffa tjejgänget en sista gång innan alla flyttar å drar, men du kan gå ut å äta å bowla å dricka helgen innan med folk du träffar med jämna mellanrum?

Trodde faktiskt att alla år av vänskap var lite mer betydelsefulla för dej än såhär.

Hedda flyttar, jag flyttar med, det här är sista chansen att alla vi kan träffas å du tar den inte?

Känns inte som om du bryr dej alls faktiskt.

2010-05-24 @ 22:30:10
URL: http://parboiled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0