4 maj!

Tiden går otroligt fort! och inte har jag uppdaterat något vidare heller, nästan en månad sen, men jag har fullt upp. även att jag kanske inte jobbar sådär värst mycket, men hoppas de blir mer nu. veckan som var jobbade jag väldigt mycket, nästan 45 timmar , från att inte haft så mycket dom andra veckorna, men de går. :) Fredagen var väl tuffast om man säger så, jobbade på dagis från halv 8 till fyra, men fick jobba in rasten så jag sluta halv 4, vilket gjorde att jag kunde åka och börja 4 i tranås för att där jobba kväll till nio! Sen vart de jobb i lördags, blev erbjuden jobb söndagen med , men eftersom det va visning då i linköping gick de inte!

och ljusen från partylite och alla grejer som jag äger en del av, finns det något bättre? speciellt dom dagar som dessa, då det regnar?

nehe blir väl inte så mycket att skriva nu , för maten är väl snart klar, och jag är vrålhungrig :)


Kommentarer
Postat av: Elina

Saknar dig gumman! O blir lite orolig att jag misst dig ibland när jag sms:ar utan att få svar... Puss!

2010-05-05 @ 11:51:39
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/
Postat av: Nelle

härligt att du får jobba lite mer nu :)

2010-05-05 @ 12:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0