12 maj.

jag har varken tid eller ork att skriva. . desutom säger jag varje gång att tiden går fort och det gör den verkligen, jag hänger knappt med i svängarna. Men idag har jag iaf jobbat lång dag, men jag är ledig imon iaf, jobbar fredag igen! och helgen :) och nästa vecka, det är skönt att det börja ta sig lite med jobb, och ang jobb så har jag nu fått inloggning och lösen och även jobbat en gång alla redan i den andra vikariebanken! Skönt (:

idag hade jag inte alls sug på att göra mat, så det fick bli lite lätt. brocoli och potatis soppa med ägg. Det var gott :) lägger jag mig i soffan somnar jag väl, men att inta soffläge kommer jag nog att göra snart. .

men först är det tänkt att gå in och kolla lite sidor. skulle behöva beställa stövlar och sånt. :) kanske ska vänta till jag åker till ullared? men det är ganska så akut att jag har de, om de börjar regna ;P Ullared blir jue inte föräns slutet av maj ! Det återstår och ser hur jag gör.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0