28 mars!

Det är söndag, och ännu en vecka har gått, och jag måste väl påpeka att det faktist känns som att våren har kommit! Det har varit 17 plus grader och det är vi inte vana vid! Men skönt är det :)
Veckan har bestått av lite jobb, fika med sofie, angelica och sara! Mycket trevligt :) Det blev fest igår, trots de så vakna jag och mådde toppen idag! Jag har städat och fikat lite. Tränad två pass ! duktigt och solat! :)

Imon hoppas jag att solen tittar fram så man kan hänga lite plagg ute som man tvättat, för det ska bli en tvättdag imon! och så kanske sofie och lille hjärte gullet tittar förbi :) Hope so!

Nehe nu funderar jag faktist på att gå och lägga mig i min nybäddade säng, så jag orkar att fixa och dona här hemma!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0