22 mars

det är måndag, ny vecka och nya tag, jag kan säga som så att natt va den värsta natten på länge, jag vred och vände mig och kolla klockan, och inte kunde sova, inte hjälpte de av att tiden gick så fort och jag låg och tänkte på hur länge till jag skulle få sova, Hoppas på mer sömn inatt. Jag har full rulle kan jag lova och det uppskattas, jag va på visning i torsdag, och även beställt lite grejer till mig sj :) jag bara älskar de. . och jobba fick jag göra denna vecka med, de gillas, Hoppas bara att jag nu får in en fot i tranås :) Då blir jag lycklig (:
Det känns också bra att jag vet att jag har garanterat sommarjobb iaf!

Eftersom jag sov dåligt idag, så sov jag en stund när ja kom hem från jobbet! och sedan bar de av till träning, och jag känner mig så nyttig och hurtig! (: som sagt veckan börjar bra och det ska ja se till att den fortsätter göra :)

nehe börjar bli trötter , kanske lägga mig i sängen :) Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0