15 mars!

idag har jag jobbat en kort sväng, och lite korta turer hela veckan! Det är bra, men eftersom ja vet att det är pågrund av att andra inte kan och har andra jobb så känns de väl sådär, men men ! Hoppas på att berget hör av sig!
Jag söker och söker och hoppas på att det blir andra jobb för min del! kanske ska jag göra som pappa säger? Att börja jobba där i stockholm, för om jag flyttar så har ja iaf nästan garanterat jobb ! men orkar jag offra allt igen? Nej! jag har nog inte mod till de just nu! Henke har fast och jag älskar han så enormt! så det finns faktist ett hinder där! Men sen har jag ju också partylite ! som jag ägnar en hel del åt just nu efetrsom intresset där är så högt ! och grejerna som finns är bland de bästa !

på tal om allt annat! jag är så stark i mig själv just nu ! och postiv åt de mesta! och det är rätt viktigt för mig, för jag vet att det inte behövs mycket gör att hamna där igen !

men ska försöka klämma in lite sits up och grejer innan ja slocknar för kvällen!

/N

Kommentarer
Postat av: N

Go Natha! Ska med köra lite sit-ups å grejer innan jag kryper ner.

Imån blir det morgonpromenad, du med kanske? :)

2010-03-15 @ 21:27:42
URL: http://fuckaloo.blogg.se/
Postat av: xemeliez

Hej Natta ! :) Jag förstår om du tänker som du gör. Lämna allt är inte det man vill direkt. Jag har tänkt många gånger på att flytta för att få ett arbete, men man vill ju inte riskera allt för ett arbete heller. Samtidigt som man behöver pengar. Men hoppas allting löser sig iaf, får hoppas att livet går lättare snart . :) Kramis*

2010-03-16 @ 20:20:33
URL: http://xemeliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0