12 mars!

Nu va det länge länge sen jag uppdatera igen! Och ja vad händer här de är frågan? Jag sysslar väl väldigt mycket med att komma igång med partylite och det kommer bli superbra känner ja :) , jag försöker med varven träna så gott ja kan. denna vecka har varit fattig med jobb! endast 4 timmar en fredag ! bättre än inget? jobbade helgen innan där på berget , vilket är tur :)
jag va för övrigt inne och träna på badhotellet i tranås på gymmet, då jag passade på att nämna om jobb där, och vem tror ni ringer idag? jo chefen och säger att jag skulle komma och provjobba några dar, men fan att jag har dom dagar uppbokat på annat ! Så hoppas verkligen dom hör av sig igen! :)

idag blir det lugnt för min del, och imon kommer johanna hit, yeah ! sexparty står på shemat :) ska bli roligt, sedan utgång :) söndag blir väl lugnt (:
jag har för övrigt sysslat med att göra lite tavlor hem hit ! och jag måste väl säga att jag är så nöjd så!

nehe nu väntas tvätt.


Vardagsrummet!


sovrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0