8 april

Det va segt att gå upp idag, men när jag kolla på klockan, så bara nej får inte ligga kvar längre. Har lite att stå i idag ! Så det va bara kila upp, sätta på kaffe :) Tänkte om en stund fixa lite med tvätt och sen ladda kaffe bryggaren, och gå ner mot stan för att möta madde, vincent och johanna! Blir lite fika hos mig och se hur ja bor, de har dom inte hunnit sätt än.
Pust vilket tur jag har ibland, jag hade ett litet minne av att henke skrev ut 2 papper om belastningutdrag. men inte helt säkert, och så hitta ja ett här hemma, som blir att skriva på och skicka, eftersom mitt i boxholm håller på att gå ut!
Skönt att jag hade de hemma, för jag vet inte hur ja hade fixade de annars eftersom henke inte kan skriva ut på sitt jobb längre, för att han fick gå för två veckor sen :( Träligt !
men hoppas på jobb för han snart ! och min del med :) haha.
ikväll blir det box :) wiee så skönt :)

nehe fixa och dona här :)
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0